آریا پرواز ترابر

خدمات بسته بندی:

بسته بندی و ارسال کلیه لوازم منزل، مبلمان ، پیانو ، فرش و …
یکی از مهمترین مراحل ارسال لوازم منزل و یا کالاهای تجاری به خارج از کشور و در واقع حساس ترین مرحله همان “بسته بندی” کالا بوده و هرگونه سهل انگاری در تهیه بسته بندی مناسب و یا رعایت نکردن استانداردهای لازم سبب آسیب دیدگی کالا خواهد گردید و نهایتا” علاوه بر خسارتهای وارد شده ، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارتهای فوق اضافه می گردد. لذا مفتخریم با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده توانسته ایم یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را جهت بسته بندی کالای صادراتی و لوازم منزل شما جهت ارسال به اقصی نقاط جهان را با کمترین هزینه ممکن فراهم آوریم .

کیفیت حمل:

کارشناسان این شرکت به صورت ” رایگان ” در تمامی روزهای هفته آماده بازدید از لوازم ارسالی شما بوده و با یک تماس تلفنی در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند بود . به هنگام بازرسی محموله ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت و ارزش کالا نسبت به تعیین نوع حمل ( زمینی – دریایی – هوایی ) و نیز نوع بسته بندی ( جعبه چوبی ، کارتن ، نایلون حبابدار ، گونی ، صندوق فلزی ، پالت و…. ) اقدام نموده و انجام تمامی امور لازم در اسرع زمان ممکن و در محل صورت می گیرد.
تهیه لیست بسته بندی ( PACKING LIST )

از دیگر مواردی ضروری دیگری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میگردد تهیه لیست بسته بندی می باشد . تمامی لوازم بسته بندی شده می بایست علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه جهت ارائه به گمرک مبداء آماده گردیده و نسخه ترجمه لاتین آن برای ارائه به گمرک مقصد ضروری بوده و تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت.
تعیین شرایط بسته بندی و نحوه حمل

پس از رویت محموله ، نوع بسته بندی مورد نیاز متناسب با نحوه حمل ( هوایی – زمینی – دریایی ) توسط کارشناس مربوطه پیشنهاد می گردد و پس از برآورد نهایی تمامی هزینه های جاری شامل بسته بندی ، بارگیری، حمل و نقل وسایر هزینه های جانبی بصورت کتبی از طرف شرکت به صاحب کالا اعلام و پس از اخذ تایید نهایی از سوی صاحب کالا ؛ هماهنگی های لازم جهت ارسال لوازم بسته بندی و در صورت نیاز ساخت جعبه چوبی و سایر مراحل رزرو کانتینر و… صورت خواهد گرفت.